Hayatı Kolaylaştıran Çantalar

Bakras, profesyonel hayatını yıllardır çanta sektöründe sürdüren Başak Kızılkaya’nın her biri özgün parçalardan ve kendi imzasını taşıyan modellerden oluşturduğu bir tasarım markasıdır. Özgür ruhlu, zarif, romantik, sofistike ve cesur kadınların gücünden ilham alan Bakras, ‘Hayatı Kolaylaştıran Çantaların’ her birinde konfor ve şıklığın dengeli birlikteliğini de ortaya koyuyor.

Gücümüzü Kadınlardan Alıyoruz.

Günlük yaşamda, yoğun iş temposunda, şık bir davette ya da seyahatte her nerede olursanız olun hayatın pek çok alanında eşyalarınızı toparlayarak kullanım kolaylığı sağlayan Bakras ile çanta taşımak bir zevk haline gelecek. Çalışan kadınlar, bebekli anneler ve patili dostlar için de özel olarak tasarlanan çanta koleksiyonları pratik, rahat ve işlevsel detaylarıyla yaşam tarzınızda fark yaratacak. Kombinlerinizin en güçlü parçası olacak omuz çantası, sırt çantası, plaj çantası ve el çantası seçkisi ise stilinizi rafine bir şıklıkla tamamlayacak.

Sürdürülebilir Üretimi Destekliyoruz.

Bakras ekibi olarak yenilikçi ürün, üretim ve tasarım uygulamalarımızın yanı sıra duyarlı ve sürdürülebilir bir geleceğe katkıda bulunmayı hedefliyoruz.

İnovatif ve çevreci modelleri geliştirmek için gösterdiğimiz özeni üretim kalitesi ve standartlarında da gösteriyoruz. Çantalarımızın üretiminde kullandığımız kumaş, malzeme ve aksesuarlarımızı büyük bir titizlikle seçiyoruz. Çeşitli baskı, işleme, kabartma ve paketleme tekniklerinde etik marka anlayışına uygun prosedürleri özenle uyguluyoruz. Çevre dostu ve ekolojik bir bilinçle kumaşlarımızın boyar maddesi olarak su bazlı boyalar kullanılmasına önem veriyoruz. Kurumsal ve sosyal hayatımızda güvenilir ve sürdürülebilir adımlar atarken dijital dönüşüm yolculuğunda ise hızla ilerliyoruz.

BAKRAS'IN TREND YARATAN KOLEKSİYONLARI

-Plaj Çantaları

-Telefon Çantaları

-CatsOfBakras

BAKRAS’ın indirim, kampanya ve yeni modellerinden haberdar olmak için online satış kanallarımızı ve sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın!