SIKÇA SORULAN SORULAR

 

 

1) Bakras ürünleri, satın alındıktan sonra kaç gün içerisinde hazırlanıp kargoya veriliyor?

Ürünlerimiz 11.30’ a kadar sipariş verildiğinde aynı gün, sonrasında ise ertesi gün kargoya verilmektedir.

*Kampanya dönemleri, resmî tatiller ve olağanüstü durumlarda süre uzayabilir.

 

 

2) Siparişim kargoya verildi mi? Kargo sürecini nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi oluştururken mutlaka üye olarak oluşturmanızı tavsiye ederiz, böylelikle siparişinizin her aşamasında e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Üye olmadan oluşturulan siparişlerde maalesef kargo bilgilendirmesi yapılamamaktadır. Üye olmadan sipariş takibi yapılmak istenen durumlarda ise, bizlere [email protected]  mail adresimizden ya da +90 212 324 61 87 numaralı hattımızdan ulaşarak destek alabilirsiniz.

 

 

3) Bakras’ın ödeme şartları nelerdir?

İnternet sitemiz üzerinden alım yaptığınızda, Havale/EFT, ya da Kredi Kartı ile tek çekim ya da taksitli yöntemi ile sipariş verebilirsiniz.

 

 

4) Kapıda ödeme ile alışveriş yapabilir miyim?

www.bakras.com.tr üzerinde kapıda ödeme seçeneği ile alışveriş imkânı bulunmamaktadır.

  

 

5) Satın aldığım ürünü başka bir ürünle değişim yapabiliyor muyum?

İnternet sitemiz üzerinden aldığınız ürünlerimizde maalesef değişim imkânı yoktur. Ancak satın aldığınız siparişiniz için dilerseniz talep oluşturarak iade işlemi yapabilirsiniz... Buraya tıklayarak iade ve iptal şartlarımızı inceleyebilirsiniz.

 

 

6) Satın aldığım ürün için ayrıca kargo ücreti ödüyor muyum?

Sitemizde tüm fiyatlar Kargo dahil fiyatlardır; ayrıca kargo bedeli eklenmemektedir.

 

 

7) İade etmek istediğim ürünün kargo ücretini ben mi ödüyorum?

Tüm iadelerde kargo ücreti firmamıza aittir. İade etmek istediğiniz ürün için iade talebi oluşturup ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. Gönderim yapacağınız firmanın anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo olması gereklidir.

 

 

8) İade ürünü sadece Yurtiçi Kargo ile mi gönderebilirim?

Evet, anlaşmamız Yurtiçi kargo ile olduğu için, iade ürününüzü Yurtiçi Kargo ile göndermelisiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderim yapılması durumunda iade ürün kargo bedeli firmamız tarafından maalesef karşılanmamaktadır.

 

 

9) Siteniz üzerinden bir hediye aldım, bunu nasıl belirtebilirim?

Bizlere [email protected] ya da +90 212 324 61 87 numaralı iletişim bilgilerimizden ulaşabilir, talebinizi belirtebilirsiniz. E-fatura olarak çalıştığımızdan hediye gönderimlerinde fatura belirttiğiniz e-mail adresine gönderilip, alıcıya sadece sevk irsaliyesi gönderilmektedir.

 

 

10) Bakras çantamı web siteniz dışında başka bir platformdan aldım, değişim/iade yapabilir miyim?

Bu durumda ürünümüzü satın aldığınız platform ile görüşmeniz ve o platformun iptal/iade şartlarına göre hareket etmeniz gerekmektedir.

 

11) Toptan üretim yapıyor musunuz? 

Evet, yurt içi ve yurt dışındaki pek çok firma için toptan üretim de yapıyoruz. Konu ile ilgili taleplerinizi bizlere [email protected] adresimize mail göndererek ulaştırdığınız takdirde, ilgili departman arkadaşlarımız sizinle iletişime geçecektir.